Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Το γράμμα της Χουρρέμ στο Σουλεϊμάν

Η Χουρρέμ θέλοντας να εξασφαλίσει την διαδοχή στα δικά της παιδιά, μηχανεύτηκε την εκτέλεση του γιου της αντίζηλης της Μαχιντεβράν, Μουσταφά. Στα αρχεία του Σαραγιού έχουν σωθεί κάποια γράμματα της Χουρρέμ προς τον Σουλτανο, όταν αυτός έλειπε στις εκστρατείες.

Σε ένα απ΄  αυτό του έγραφε : 

Κύριε μου, η απουσία σου άναψε μέσα μου μια φλόγα που δεν λέει να σβήσει . 
Λυπήσου την βασανισμένη αυτή ψυχή και τάχυνε το γράμμα σου, 
για να βρω σ΄αυτό τουλάχιστον λίγη παρηγοριά. Κύριε μου, όταν διαβάσεις το γράμμα μου,
 θα μετανιώσεις που δεν έγραψες περισσότερα για να εκφράσεις τον πόθο σου. 
Όταν διάβασα το γράμμα σου είχα στο πλευρό μου το γιο σου τον Μεχμέτ 
και την κόρη σου την Μιχριμάχ, και τα δάκρυα τρέχανε ποτάμι από τα μάτια τους. 
Τα δάκρυα τους μου πήραν τα λογικά... Ρωτάς γιατί έχω θυμώσει με τον Ιμπραήμ Πασά (Παργαλή).
 Όταν, πρώτα ο Θεός, ξαναβρεθούμε μαζί, θα σου εξηγήσω για να μάθεις τον λόγο.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου