Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Ένας χρόνος μαζί...

Το σημερινό κείμενο δεν θα έχει καμία σχέση με τα προηγούμενα..η ιστορία για την οποία θα μιλήσω, είναι σχετικά με το ξεκίνημα της προσπάθειας αυτής...

Ούτε μπορώ να το διανοηθώ ότι τον τελευταίο ένα χρόνο είμαστε μαζί, ήταν 30 Μαρτίου πέρσι, όταν από το μυαλό μου ξεκίνησε να διαμορφώνετε η ιδέα για να φτιάξω ένα χώρο αποκλειστικά για την ιστορία της Τουρκίας. Σήμερα ακριβώς ένα χρόνο μετά, νιώθω τόσο χαρούμενος και θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους ήταν μαζί μου στην προσπάθεια αυτή...13000 επισκέψεις και συνεχίζουμε...ποτέ δεν πίστευα...ακόμα και όταν ξεκινούσα ότι το μπλοκ αυτό με την συγκεκριμένη θεματολογία θα κατάφερνε να προσελκύσει τόσους ανθρώπους... ωστόσο αποδείχθηκε λάθος η σκέψη μου αυτή και είμαι πολύ ευτυχισμένος για αυτό.. 
Άνθρωποι από όλες τις ηπείρους και συνολικά πάνω από 100 χώρες επισκέφτηκαν το μπλοκ... Σίγουρα κάποια κείμενα δεν ήταν και τόσο καλογραμμένα..κάποια ίσως να ήταν και παντελώς αδιάφορα.. παρόλ' αυτά πιστεύω ότι η εικόνα ήταν θετική και η βελτίωση από κείμενο σε κείμενο αισθητή.
Ως αποκορύφωμα της προσπάθειας θεωρώ το γεγονός ότι μέσω από το μπλοκ προσπάθησα και θα συνεχίσω ακόμα πιο έντονα, να συνδράμω στην αδελφοποίηση των οπαδών  της Μπεσίκτας και του ΠΑΟΚ. Η προσπάθεια αυτή θα συνεχιστεί, καθώς φάνηκε και από την δική σας ανταπόκριση στο κείμενο για τον αγώνα της Μπεσίκτας με τον Ολυμπιακό, ότι είναι ένα ζήτημα για το οποίο ενδιαφερθήκατε...στατιστικά και μόνο το κείμενο είχε 500 προβολές μόνο τις πρώτες 6 ώρες από την ανάρτηση του.
Τον ερχόμενο μήνα αποφάσισα το turkeyhistory.blogspot.com να έχει μια εορταστική θεματολογία.. Βασικό ζήτημα θα είναι αυτό της Τούρκικης Γλώσσας και Λογοτεχνίας...
Το ζήτημα αυτό δεν το επέλεξα τυχαία...οι πολύ κοντινοί μου φίλοι, γνωρίζουν ότι ένας από τους λόγους που επέλεξα αυτήν την κατεύθυνση στη ζωή μου, ήταν ο μεγάλος Τούρκος ποιητής Ναζίμ Χικμέτ....
Φυσικά τον μικρό απολογισμό  μου, θα τον κλείσω με λίγα λόγια από τον Ναζίμ....
Φίλοι μου Έλληνες.
Πρέπει ν' αγωνιστούμε μαζί, χέρι με χέρι για την εθνική ανεξαρτησία των χωρών μας, για τη δημοκρατία ενάντια σε κάθε εκδήλωση φασισμού, ενάντια στους ιμπεριαλιστές. Έτσι η φιλία μας θα γίνεται μέρα με τη μέρα πιο ισχυρή.


Απόσπασμα από το γράμμα του Ναζίμ προς τους Έλληνες...